Asystentka administracyjna (umowa na zastępstwo)

Dodane 2019-03-27 13:54:11
Autor
Gość

Opis

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście Obowiązki: • Zarządzanie rejestrem kores

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

Obowiązki:
• Zarządzanie rejestrem korespondencji oraz rejestrem faktur zakupowych;
• Przygotowywanie korespondencji do wysyłki (zarówno pocztą jak i kurierem);
• Zarządzanie obiegiem korespondencji oraz dokumentów (skanowanie, archiwizacja, współpraca z wewnętrznym archiwum);
• Dodatkowe obowiązki ad hoc.

Wymagania:
• Umiejętność dobrego komunikowania się pisemnie i werbalnie w języku angielskim (min. B2);
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
• Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);
• Odpowiedzialność za powierzone zadania;
• Umiejętność dobrego zarządzanie czasem.

Oferujemy:

• Umowa o pracę tymczasową – umowa na zastępstwo, pierwsza na 1 miesiąc z możliwością przedłużenia na 3 miesiące lub dłużej;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia.

Zainteresowane osoby, proszę o kontakt mailowy

Lokalizacja


Śródmieście, Warszawa, Polska

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1088
Wyświetlony: 703
Wygasa: nie wygasa
W kategoriach: biuro i administracja

Komentarze

comments powered by Disqus

Wyszukiwarka